Ciężarówki,
Tuning, Ciężarówki specjalistyczne,
Forum Ciężarówki, Strona Główna
->
Mercedes
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Ważne Informacje dot. Forum
----------------
Regulamin
Trucki i nie tylko...
----------------
Volvo
Daf
Mercedes
Man
Renault
Scania
Iveco
USA Trucks
Tuning ciężarówek
Pojazdy Specjalistyczne
Galeria
Waga ciężka
Autobusy
Informacje z kraju i ze świata
Off-Topic
----------------
Gry z serii Hard Truck
Humor
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Młody
Wysłany: Nie 0:07, 19 Lut 2006
Temat postu: ATEGO SILNIKI
Silniki pojazdów Atego
Oszczędne, dynamiczne, lekkie
Do napędu pojazdów Atego stosuje się silniki 4 i 6-cylindrowe typoszeregu 900 wyposażone w turbodoładowanie i chłodzenie powietrza doładowanego. Standardowo spełniają one normę emisji spalin Euro 3. Elektroniczne sterowanie silnika wraz z wtryskiem wysokociśnieniowym za pośrednictwem układu PLD (pojedyncze pompy wtryskowe, przewody wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze 6-otworkowe) powodują uzyskanie bardzo niskiego zużycia paliwa. Maksymalny moment obrotowy jest oferowany już przy obrotach 1.200 obr./min. W normalnych warunkach uzyskiwana jest dzięki temu możliwość jazdy nie wymagającej częstej zmiany biegów oraz osiągane są dobre rezultaty jeśli chodzi ruszanie z miejsca i przyspieszanie. Specjalna konstrukcja chłodnicy silnika i intercoolera umożliwia wykonanie w kabinie bardzo niskiego tunelu silnikowego i nieskrępowane przejście między fotelami. Zalety silników Atego są liczne:. Zastosowanie techniki 3-zaworowej, wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni do komory spalania, elektroniczne sterowanie wtryskiem zmniejsza do minimum zużycie paliwa przez silnik. . Interwały obsługowe zależne od rzeczywistych obciążeń silnika umożliwiają przebiegi do 120.000 km . Wysoki moment obrotowy 1300 Nm dla szerokiego zakresu obrotów . Silniki dostępne w wersji Euro 3 . Maksymalna moc hamulca silnikowego do 150 kW
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin